z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00 SPRAWY ZWIĄZANE Z EWIDENCJĄ LUDNOŚCI ORAZ Z DOWODAMI OSOBISTYMI ZAŁATWIANE SĄ W GODZINACH: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA – OD 7:30 DO 15:00 CZWARTEK – OD 10:00 DO 17:30 PIĄTEK – OD 7:00 DO 14:30
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznyWybory uzupełniającetransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusDziennik WójewództwarodoJak zatwić sprawęOgłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

Cele projektu


Cel główny projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w gimnazjach z terenu wiejskiej Gminy Mszana Dolna oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Cele szczegółowe:

1. Zapewnienie wsparcia w ramach projektu oraz oferty edukacyjnej dla uczniów ze zdiagnozowanymi potrzebami edukacyjnymi.

2. Wyrównanie dysproporcji edukacyjnych uczniów biorących udział w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i z pedagogiem.

3. Wzrost kompetencji kluczowych uczniów biorących udział w zajęciach rozwijających uzdolnienia.

4. Wzrost umiejętności planowania ścieżki edukacyjnej i kariery zawodowej uczniów.

5. Stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciwm, umożliwiających i wspomagających prace z uczniem zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, poprzez doposażenie bazy szkół w niezbędne materiały dydaktyczne.